Dobranoc…

– Dobry wieczór Fabi… przesyłam Ci pomysł
na zwrotkę do piosenki Wasowskiego – Przybory
Taki chochlik ku czci moich ukochanych
Starszych Panów. Melodię znasz, to zanuć sobie…

Dobranoc niewiasto,
Miłosnej ballady bądź dźwiękiem.
Dobranoc… rumieńcem
mnie czaruj i wdziękiem.
W zaciszu  alkowy przed tłumu
spojrzeniem ukryci.
Wtuleni, złączeni,
obcości wzajemnej wyzbyci,
W uczuciach błękicie bez lęku
Policzek swój skryj.
Dobranoc ma Miła… Już śpij… już śpij.

– Może tak codziennie kilka strof na dobranoc..?
Wtedy ja wymyślę muzykę i stworzymy kiedyś
dzieło, które cały świat powali na kolana…

– Hmm… Już taki duet był…Wiesz, że
Wasowski i Przybora na początku kłócili się?
Przybora chciał klasycznie, normalnie… czyli dostać
muzykę i napisać do niej tekst.  A Wasowski… o nie!
– Pisz teksty a ja będę do nich układał muzykę.
No i stanęło na wariancie Wasowskiego… Ale oboje
byli geniuszami. Lepiej więc z nimi nie konkurować.

– Tak tylko żartowałam… Gdzie mi tam do takich talentów.
Dziękuję za wiersz… Dobranoc, dobranoc mężczyzno,  już czas na sen…

Skomentuj

