Songbird

 

” Songbird śpiewa z serca
Każde słowo może
rozedrzeć Ci duszę
Tu znajdziesz swoje życie
kiedy trzeba siły na dalsze…
Masz mnie, aby włączyć się
do pieśni, które śpiewam
One magię przynoszą
pomogą Ci być silnym
Song Cię wyzwoli…

Mogę dotknąć
Twojej sekretnego
miejsca wewnątrz
I wciąż nie znasz mnie
Piosenki, które śpiewam
magie przynoszą
Nauczyłeś się być teraz silnym
Song Cię wyzwolił…

Ale kto zaśpiewa dla mnie
Jestem teraz sama
Gdzie jest mój ptak
Czasami, kiedy jestem sama
Śpiewam moje najsmutniejsze piosenki
Samotna i nikt nie może zobaczyć
że tym razem piosenka jest dla mnie..”

(tłum. bluebird)

 

6 responses to “Songbird

    • Ponieważ nigdzie nie mogłam znaleźć tłumaczenia,
      postanowiłam pobiedzić się trochę i w miarę dokładnie,
      z sensem i jakoś tak literacko poskładać słowa pieśni
      w wykonaniu najpiękniejszego głosu świata Barbary
      Streisand. Nikt tak nie potrafi śpiewać na półgłosie jak ONA.

      Chciałabym usłyszeć jak śpiewa… song dla mnie.

  1. Zaśpiewa Violu..ktoś za czas jakiś zaśpiewa….Jesteś taką romantyczką…to wartość tych dziwnych czasów…tak ważna wartość..Nawet Twoja chandra jest z nutką romantyzmu…
    Pozdrawiam…buziak dla Marcelka od babci Gosi

    • Jesteś taka kochana Gosiu, gdzie Ty mieścisz
      te ogromne pokłady sympatii do wszystkich
      istnień ludzkich i nie tylko… Przytulam!

  2. Uwielbiam B.Streisand jako aktorkę i piosenkarkę.
    Ma wyjątkowy głos, w sam raz do takich piosenek jak ta.
    Słuchałam i dostałam dreszczyku. Pozdrawiam i posyłam słoneczko.

    • Słucham jej od lat wielu…
      Ona i Cohen to mój numer JEDEN.
      Na koncercie Leonarda byłam,
      Barbarę usłyszeć na żywo… mam nadzieję.

Skomentuj

