Muzyka gwiazd

 

Góry moje kochane…
Piszę ten list
tęsknoty piórem.
Pewnie tam u Was
już mgły jesienne
malują księżycowe
kwiaty w dolinach
a lodowate strumienie
zapowiadają rychłe
nadejście zimy.

Góry moje kochane…
codziennie odwiedzam
Was myślą, stawiam
niewidzialne swe kroki
na ścieżkach krętych.
Podziwiam ikonostasy
drewnianych cerkwi
i smukłe ich wieże
na tle błękitnego nieba

Już niedługo wrócę,
dotknę dłonią kory
klonu i buka…
Znów powędruję
do Ciebie bacówko
wzdłuż tańczącego
strumienia,
A gdy dotrę do źródła
przystanę i wsłucham
się w ciszę.

Poczekam…
poczekamy razem,
w skupieniu wielkim,
by usłyszeć ten
tajemny śpiew nocy,
odwieczną
muzykę gwiazd…

 

144 responses to “Muzyka gwiazd

  1. kiedy sobie idę miasta mego ulicą
    patrzę na drapacze chmur wysokie
    w cichości ducha mego smutek ściska
    że tylko domów to wieże strzeliste
    myśl moja biegnie ku górom i halom
    jak ptak szybując w przestworzach żalu

    Ot tak mi się rymło 😀

  2. I tak to właśnie jest. Zaczęło się od pięknego, z samego dna duszy, wiersza Violi o górach a skończyło się na rymach częstochowskich, których żenujący poziom wypłoszył subtelną Pstro, która aczkolwiek robiła dobrą minę, to jednak nie zdzierżyła w końcu i poszła sobie 🙂

  3. A mnie ciut kusi do wlepienia
    ‚ jesteśmy na wczasach, w tych góralskich lasach’ 😉
    Alem ja już taka przekorna, Viola , wiesz ;)))
    Tak serio i a propos gór: mam zalecenie ( jeszcze nie skierowanie) na sanatorium w górach..choć podobnom „trochę ZA młoda na takie rekonwalescencje ” ( jak to pięknie brzmi! )
    hahaha!

  4. Witam Cię Violu:)
    No zajrzałam ja ci do ciebie i sobie czytam,isobie czytam i się uśmiecham.Fajnie sobie gadacie:)Muzyczka robi swije….ale jest też u ciecie niesamowity spokój.No ja go tu przynajmniej czuję.Macham do ciebie i usmiecham się.Jeszcze cię caaalutkiej nie przeczytałam ale przeczytam.

  5. Dawno u Ciebie nie byłam …. a tu takie śliczności różne słowno-muzyczno-malarsko-uczuciowo. No i tęsknota straszliwa dookoła.
    Zajrzyj /jesli nie zaglądałaś/ do mojego tekstu „Bajeczka” na http://www.powakacjach.pl. Tam nie góry ale tyz piknie.

Skomentuj

