Olivier

.

Patrząc na fotkę powyżej myślę,
że jeszcze tak niedawno,
jakby przed chwilą przyszedł na świat
nasz mały Nataniel. Minęły dwa lata.
Z niemowlęcia zrodził się chłopiec,
który teraz z wielką pasją wyrusza
na podbój otaczającego go świata.

Dzisiaj jest piękny dzień.
Dzisiaj w świecie Nataniela
pojawił się braciszek o imieniu Olivier.

Witaj Kochanie

.

* * *

* *  *

29 responses to “Olivier

  1. Violu, gratulacje! Nie ma nic piękniejszego od narodzin małego człowieczka! 🙂
    w życiu niczego nie da się porównać do uczucia, towarzyszącego dotykowi takiej kruszynki…

  2. Viola zazdroszczę ci bo u mnie raczej przyjdzie mi na bycie babcia jeszcze poczekać.Córka mowi mama na razie zapomnij…Uwielbiam zapach takiego małego dzieciątka…WINSZUJE!

  3. Viola
    GRATULACJE!!! Powtórzę, to co napisałam wcześniej :
    Wycałuj Oliviera też od Dobrej Wiedźmy i niech Mu się szczęści( tfu, tfu, tfu! ) :****
    🙂
    A Nati prześliczny! 🙂

  4. Nowy dzidziuś?! Znaczy się nowy wnusio? Aaaaa gratulacje:-)) Violu układaj kołysanki, żeby wnusio dobrze zasypiał:-))) Ponoc jak się dużo do dziecka mówi i śpiewa, to ono wcześniej zaczyna mówić i robi się muzykalne 🙂 pozdrawiam was oboje!

  5. Zajrzałam do Ciebie i dowiedziałam się, że nowy CZŁOWIECZEK się urodził!!!!
    To Ty masz juz trójkę wnuków? Dobrze zrozumiałam?
    Gratuluję serdecznie!!!!

Skomentuj

