Szeptem

.

Gdybyś jeno myśli
moich dotknąć chciała,
to ja oddam Ci je wszystkie...

Dotykam…

W  półmroku nocy,
otulone muzyką płyną słowa.
Poruszam się ostrożnie
pomiędzy nimi,
jak koraliki nawlekam
na nić danego nam czasu.

Milkniesz…

Spod ciemnych firanek rzęs
spoglądasz na mnie uważnie.
W ciszy przerywanej
oddechem niepewności…

Czekasz...

Patrzę na tańczące płomyki świec,
zamykam w dłoni sznur koralików,
by po chwili dodać do nich
słowa szeptem z ust moich płynące.
 
Gdybyś jeno myśli
moich dotknąć chciał,
to ja oddam Ci je wszystkie.

Motylim skrzydłem muśnięte
zadrżało Twe serce…

 

60 responses to “Szeptem

      • Pamiętam…
        ja zostawiłam sprawy swemu biegowi.Zresztą nie mam teraz ” spraw”.
        W miarę możliwości ruszam się tu i tam, podziwiam znów przyrodę i różne piękne miejsca.
        Jak chcesz to wpadnij do mnie na zwiedzanie kopalni złota 😉

  1. Violu,udało mi się…nareszcie tu wejśc…ale się spociłam,haha…buziaki:)
    pieknie napisałaś,prawdziwy szept duszy…czyli u Ciebie wiosna!

  2. Viola…Wiesz ze mówię jak jest bo ja w tańcu tylko tańczę ale napisałaś na prawdę uroczo.wolnośc słowa jest?Jest:))Tylko czasami ukrywamy co mamy na samym dnie w sercu.Pięknie!!Pięknie.Ale sie wzruszyłam….

    • Jaaasne ! Marzyciele . Czasem wcale on /ona/ nic nie mówi a my słyszymy bo czekamy w takim napięciu że membrana w uchu zadrży nawet bez motylego muskania . Ale pięknie , pewnie ,że pięknie tak wyczekiwać i czasem usłyszeć .

  3. Violu,
    wszystko, co mogłabym napisać – powiedzieli wszyscy przede mną…
    nastrojowo, lirycznie, intymnie, aż dech zapiera i to wszystko szeptem…
    Cieszę się, że w Twym sercu już maj…! 🙂

Skomentuj

