Tłumy serc

 

 

Zbliża się Wielkanoc… piękny, wiosenny
czas Zmartwychwstania Pańskiego.
W wielu domach trwają świąteczne przygotowania,
niektórzy wyjeżdżają do swych rodzin, przyjaciół.
Ja spędzę te dni z Bo.
Będzie to nasza pierwsza wspólna Wielkanoc.

Pieśń którą umieściłam poniżej z tekstem
Karola Wojtyły wzrusza mnie od lat i dlatego
chciałabym się nią z Wami podzielić.

W ten radosny, świąteczny czas
życzę Wam wszystkim pogody, ciepła, miłości.
a przede wszystkim bliskich blisko…

* * *

TŁUMY SERC
Karol Wojtyła

Jest we mnie kraina przeźroczysta,
W blasku jeziora Genezaret,
I łódź i rybacza przystań,
Oparta o ciche fale.

A wszystko przez punkt jeden biały,
Z najczystszej bieli,
Objęty w sercu człowieczym,
Krwawym przepływem czerwieni.

I tłumy, tłumy serc,
Zagarnięte przez jedno serce,
Jedno serce najprostsze, najłagodniejsze…

* * *

sł. Karol Wojtyła
muz. Sławomir i Mirosław Hoduń,
śpiewa: Ks. Stefan Ceberek
Obrazy z filmu: Opowieść o Zbawicielu

32 responses to “Tłumy serc

  1. piękna pieśń,piękne słowa…nie znałam…
    Violu,zatem miło spędzonych Świąt Ci z całego serca życzę… … :-))

  2. i u Ciebie też już świątecznie, zatem i tutaj zostawiam życzenia wesołych świąt 🙂 smacznego jajka, pachnącej szynki i mokrego dyngusa 🙂

    • Ja Tobie również mmrr…
      obfitości świątecznego stołu,
      radości, pogody ducha
      i mokrego lanego poniedziałku…
      W tej ostatniej kwesti męzczyźni
      mają o wiele, wiele lepiej… 😉

  3. Szukam spokoju na te święta i Tobie go życzę Violu:-))) Zdrowych, spokojnych świąt, pierwszych z Bo. Pierwsze wspólne święta są fajne…. ;-))

  4. My te święta spędzamy rodzinnie jak zwykle tylko że rodzina mi się powiększyła 😀 – doszła rodzina mojego Kota. Czyli będzie w rozjazdach i z zegarkiem w dłoni żeby wszędzie zdążyć. Wesołych Świąt Violu dla Ciebie, Bo i wszystkich Twoich gości.

  5. Zwątpienie dopada kazdego a to podnosi na duchu!Chodż tu blizej ,chodz co cię mocnoooo uścisne i pożycze ci radosnych i pełnych ciepła świat:))))Buziaki dla ciebie!!!!)!!

Skomentuj

