First look

.

Twoje pierwsze spojrzenie
uważne, wnikliwe,
jakbyś pragnął wejrzeć
w głąb duszy mojej,
odnaleźć siebie we mnie.

Moje pierwsze spojrzenie
nieśmiałe, niepewne,
wyczekiwane.
Tak bardzo chciałam
odnaleźć siebie w Tobie

Po minut, po godzin wielu
słów nocą płynących
pomiędzy nami.
Stoimy teraz naprzeciw
sobą wzajemnie oczarowani.

.

22 responses to “First look

  1. na takie chwile warto….czekac… 🙂
    pięknie…a motyle sobie tu i tam…fruwają…:P
    pozdrówki Violu wiosenna,jak miło:)

  2. Wiesz co Viola… 🙂 życzę Tobie, sobie i wszystkim zatańczenia z osobą tą najważniejszą przy tej piosence… czuję, że ma ona szczególny niespotykany klimat i dlatego ją tu zostawiłem.

Skomentuj

