Brakuje mi tylko…

 

W Warszawie ciepło i kolorowo.
Słońce zalewa wąskie uliczki Starówki,
gołębie harcują na spadzistych dachach,
nawet dzwony na wieżach kościelnych
śpiewają jakby weselej…

Z wiosną  pojawiają się malarze,
muzycy, aktorzy uliczni i kwiaciarki,
kolorowe baloniki, widokówki, obwarzanki,
szum fontanny i zawodzenie katarynki.

A ja, nawet nie mam kiedy się zatrzymać.
i przyjrzeć się tym wiosennym zmianom.
Dziś udało mi się złapać wolną chwilę
i przysiadłam na ławce przed kamienicą.

Rozglądam się wokół…
bezimienny tłum, nieustający hałas i gwar.

Nagle pojawia się smuga smutku
i powracającej tęsknoty.

Myślę…
Jest tu wszystko,
brakuje mi tylko ciszy
i postrzępionej linii horyzontu.

 

52 responses to “Brakuje mi tylko…

  1. Może nie o samych słowach a o muzyce …
    Idealnie komponuje się z trescią .
    Uwór znakomity ,jak i klip .
    Znam go doskonale .
    Świetny wybór Violu …
    POzdrawiam Cie Ciepło i życzę
    byś jak najszybciej znalazła się
    u stóp swych ukochanych gór .:))

  2. Violu…ja sie zastanawiam,czy tam w górach nie powinnas juz zostac,a czasem tę starówke odwiedzac tu…haha.
    Znowu Cie nosi…gdyby nie praca,pewnie bys tam została…ale rozumiem,że góry jak zaczarują już,to zaczarują na amen… …:-))
    Przywieź zdjęcia…to i nas troszke tez zaczarujesz… :-))

    • Tak myślę a jeśli nie, to Ktoś mu pomoże.
      Szkoda tylko, że Bo nie może z nami jechać,
      charakter pracy mu nie pozwala
      No cóż, pokażę mu swoje góry jesienią.
      W końcu to nie jest aż tak bardzo długo… 🙂

  3. Niestety nie można mieć wszystkiego – naraz.
    A może to i dobrze 🙂
    W każdym razie bardzo dobrze znam to bycie pomiędzy… Chciałoby się zbudować most, ale nie zawsze jest to możliwe…
    A Peter to Peter – też przepadam za jego głosem, muzyką…

  4. Więc leć Niebieska Ptaszyno i pokłoń sie górom od nas :(. Przekaż im że nie odpuścimy i wrócimy do nich. Tzn. ja wrócę a Kot pojedzie się zapoznać 😀

Skomentuj

