Pożegnanie gór

Bacówka nad Wierchomlą

.

Ten poranek był inny…
naznaczony chwilą pożegnania.
Bramy lasu zamykają się
za mną po raz kolejny.
Siedzę na przystanku KAWA
zawieszona pomiędzy
tęsknotą jedną a drugą.
Pod powiekami mam jeszcze
malownicze wioski w dolinie
Popradu a w nozdrzach
zapach lasu o poranku…

Wiem, że tu wrócę,
gdy to nieodparte pragnienie
znów zawładnie mą duszą.

Nie wiem tylko dlaczego
tak mi się oczy pocą..?

.

Widok z Bacówki

* * *

.

36 responses to “Pożegnanie gór

  1. bo oczy są…zwierciadłem duszy….a dusza jest jeszcze…TAM… :-))
    ach ten czas…tak szybko biegnie…

  2. Mówią że najlepiej odejść kiedy najlepiej się bawimy.To jest prawda!Wrażliwa jesteś to i łzy popłynęły….

  3. Violuś … na dzień dobry 🙂
    W podziękowaniu za cudną nutę ….
    Znalazłam wczoraj .Przypadkowo :))

    Przyjemności ! >:))

  4. piękne góry
    uwielbiam wszystko co jest z nimi związane i tak dobrze znam to dziwne pocenie się oczu, jest dla mnie absolutnie zrozumiałe.
    dobrze, że wiesz, że znów tam wrócisz, to powinno napełniać optymizmem 🙂

  5. Ptaku Błękitny, jak Ty bedziesz mnie tak rozłzawiać każdym tekstem i clipem to ja się straszliwą beksą zrobię….:-)

      • No dzisiaj mam chyba jakiś szczególny dzień Viola, jakoś lepiej się domyślam… to nie było… „łzawiło mi się troszku”…:) tylko to były łzy żalu, że trzeba już wyjeżdzać od NIEGO
        ps.ja tak piszę dokładniej Viola bo nie wszyscy są tu tak domyślni jak ja i tacy odwazni :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  6. Ależ tam pięknie Violu! 🙂
    Viola, mam nietypową sprawę: przekaż, proszę, Krakowiance, że byłam u Niej na blogu i że za licho nie mogę tam nic napisać, nie przepuszcza moich komentarzy:(
    ( a chciałam napisać, że podoba mi się tam i że ostatni tekst jest super! )
    ;D

Skomentuj

