Róże

foto: viola malecka

12

.

Ofiarowałem Pani
pęk czerwonych melancholii…

A ja… nie powiem Panu cóż…
i że to tylko zwykły bukiet róż,
bo dla mnie te róże proszę Pana
są  jak poezja niepisana.

.

* * *

* * *

 i dodam jeszcze…  słodkich róż wdzięczne przyjaciółki

.

37 responses to “Róże

  1. Westchnąć można, zamyślić się i życzyć ci wysokich lotów 🙂
    Ech, te motyle masz ich w sobie tak przepiękne kolory, ze tak emanują swoja siłą, że my to widzimy, czujemy i trwania w nich życzymy !!! 🙂

  2. Ale ciekawe, takie falbankowate…
    Myślę, że każde kwiaty dane w ten sposób, to nie są tylko kwiaty.
    Kocham je dostawać 😉

  3. No proszę… to Ty tyle róż dostałaś….czerwono-białych … czyli miłość i niewinność. To ja już nic nie powiem, bo i po co Ci głowę zawracać….Serdeczności Violu!

  4. To jedna bardzo piękne kwiaty. jedyne, które toleruję w stanie ciętym – gdy przekwitaja suszę je, tak trudno mi się z nimi rozstać. Miłego dnia, Violu!

  5. Nie za bardzo wiem, co mam powiedzieć, bo zapach sprawił, że kołuje mi się w głowie, oczy przesłania piękny widok, no i palec krwawi, bo ukraść jedną chciałem.
    Piękne róże, ale poezja zaprezentowana przez Szanowna Autorkę, zachwyciła mnie jeszcze bardziej, choć pisaną się tu jawi 🙂

    Pozdrawiam bardzo gorąco!

    • Ale się narobiło….
      rany krwawe mam na myśli…
      Proszę, weź sobie jedną różaną
      panienkę na wrzosowisko…
      Obiecały, że dłoni kaleczyć już nie będą.
      A poezja… ech strof zaledwie kilka
      ale cieszę się, że Ci się podobały. 🙂

  6. Najpiękniej otrzymywać, bez okazji, bo samo spojrzenie na nie –
    już nią jest… skorzystałam z takiej w ubiegłą sobotę – prześliczne,
    herbaciane pąki, które uśmiechały się do mnie…
    nie mogłam przejść obojętnie – kupiłam sama sobie,
    cudownie się rozwinęły w wazonie i zachwycają do dziś… 🙂

Skomentuj

