Hang drum

.

.

Lubię czasem poszperać w internecie
w poszukiwaniu ciekawych, muzycznych brzmień.
Tym razem trafiłam na coś czego jeszcze nie znałam,
chociaż z racji wykształcenia jestem muzykiem.
Może dlatego, że ten niezwykły instrument został
stworzony całkiem niedawno w 2000 roku
jego twórcami są: Felix Rohner i Sabina Schärer.
Istnieją tylko dwie osoby, które budują Hanghang,
jego wynalazcy. Mają niewielkie warsztaty w Bernie,
gdzie każdy Hang został utworzony. Jest ich tylko
kilka tysięcy na świecie i są bardzo drogie.

Hang drum zafascynował mnie, oczarował
niezwykłym brzmieniem. Ciepłe, delikatne,
głębokie, metaliczne dźwięki koją, hipnotyzują
i niosą w sobie wiele pozytywnej energii.
Chciałoby się ich słuchać w nieskończoność…

Może i Wam się spodoba..?
.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xk3BvNLeNgw

.

10 responses to “Hang drum

  1. dosc ciekawy dźwięk,taki relaksacyjny,podoba mi się.
    Tak samo jak Fletnia Pana…piękny utwór zapodałaś,jeden z moich ulubionych… :-))

  2. Jestem nieustannie żądna poznawać nowe. Bardzo ciekawy instrument, przyznaję- nie znałam. Rok temu byłam na koncercie Balle Sissoko i Vicenta Segala, ogromnie zaintrygował mnie instrument, na którym grał Balle- to kora. Ponoć to jedyny na świecie mistrz gry na tym instrumencie.

    Serdeczności!

Skomentuj

