Blue bird song

.

Lato….
a ja tak naprawdę jego nie skosztowałam.
Zawsze choć kilka dni spędzałam
nad wodą lub w ukochanych górach.
Oglądam fotografie:
wakacje nad morzem, lato w Tatrach,
Piknik Country w Mrągowie…
Mina mi smutnieje, tak chciałabym
ale niedobory urlopowe nie pozwalają
na wakacyjne szaleństwo.
– Coś Ty taka dziś melancholijna- pyta Bo.
– Pojechałabym gdzieś ale…
W tym momencie przypominam sobie
o piosence, która bardzo ale to bardzo
pomaga mi w takich chwilach.
Kiedy nachodzi mnie ta nostalgia za
czymś jeszcze nie określonym myślą,
włączam tą właśnie nutkę.
I tak było wczoraj, nie dotrwałam nawet
do powy piosenki a już podjęłam decyzję.
Uśmiechnęłam się pod nosem i powiedziałam:
– We wrześniu pofrunę na Bacówkę.

Nutko moja kochana… dobrze Cię mieć.
Przy tobie chce mi się latać…

.

36 responses to “Blue bird song

    • Zawróciło mi w głowie tym lataniem…hehe
      Miało być- oczywiście – któż… przepraszam…
      Serdeczności, Violu, na ten niedzielny dzień! 🙂

      • Nie masz za co przepraszać,
        mi też zdarzają się takie bŁENdy…
        najczęściej wtedy, gdy nie patrzę
        na klawiaturę i tekst na ekranie.
        Fajnego popołudnia!!!! Uśmiechy!!!

  1. A to wstrętny pracodawiec, urlopu nie chce dać! Ale do września już niedaleko, będzie okazja odpocząć! pozdrawiam!

      • Co tu się dzieje? Ja nie nadążam, nie umiem wstawiać nutek. Ale wy to robicie za dziesięć to ja już nie muszę.Prawa jazdy też nie mam bo myślałam,że do końca życia będzie mnie podwoził.Szczęście,że mam zdrowe nogi i piechotę we krwi. Wszystkie nutki znakomite.Ta,gdzie jest pocerowane,łatane serce na wizji -przypomniała mi „One more night” Collinsa.Znacie!? Viola przy swojej piosence chce latać a ja przy tej nocnej- nigdy więcej nie dać się porwać wiatrowi.

Skomentuj

