Andrzej

.

Wszyscy albo się wakacjują albo wracają z różnych
zakątków kraju i zagranicy… Jeśli chodzi o mnie,
to mini wakacje dopiero przede mną. Wieczorami po pracy
umilam sobie czas wyszukiwaniem muzy albo powrotem
do starych ulubionych wykonawców piosenek czy skeczy.
Jednym z moich ulubieńców jest Andrzej Poniedzielski
poeta, autor tekstów, piosenek, humorysta, twórca scenariuszy.
Lubię go za jego zabarwione czarnym humorem teksty,
za mądre i piękne piosenki, które pisał dla swojej żony
Elżbiety Adamiak i wielu innych znanych piosenkarzy.

Miałam okazję kiedyś spotkać go osobiście a nawet chwilę
porozmawiać podczas jednego z koncertów J.Kaczmarskiego.

Powyżej mój ulubiony skecz a poniżej wiersz i piosenka.

* * *

Życie…
sposób na zbieranie zdziwień
kończy się dość jednak nieszczęśliwie,
bo śmiercią.
I choć tyle miewa znaczeń,
nie słyszałem, by skończyło się inaczej.
Żyj…
jakiś sens przy tym miej,
bowiem żyć… samo żyć
nie wystarczy za sens.
Miej nadzieję na szczęście
powiedzmy od września.
Miej nadzieję… i na tym poprzestań.

             Andrzej Poniedzielski

.

Urodzeni po wojnie

 

27 responses to “Andrzej

  1. Uwielbiam tego faceta! Rozbraja mnie nie tylko
    sposób bycia, ale przede wszystkim te błyskotliwe
    puenty; niezwykle inteligenty człowiek.
    Uwielbiałam piosenkę, którą śpiewała Adamiak :
    ” jesienna zaduma”

    Pięknego popołudnia Violu.

  2. Violu, skecz fantastyczny… Poniedzielski jest the best!…
    mówi tak jakby od niechcenia, jakby poważnie….
    a trzęsę się ze śmiechu… On ma tę zaletę, rzadką nieraz
    u ludzi a którą ja cenię a mianowicie, umiejętnośc śmiania się
    i ze siebie… Jest tyle prawdy zawartej w tym co mówi,
    miedzy wierszami… pozdrówki 🙂

  3. Od zawsze lubię Poniedzielskiego. Posłuchałam też muzyki na hang drum – niesamowite wrażenie Podoba mi się, bardzo. Akurat ten clip jest najlepszy, posłuchałam więcej na „jutubie”. Nie znałam tego instrumentu. Pozdrawiam Violu.

  4. A ja Poniedzielskiego to po prostu kocham. Cenię go za niesamowitą inteligencję, a kocham i uwielbiam za całokształt, także za wygląd i za sposób bycia. Pozdrawiam Ptaku Błękitny.

Skomentuj

