Siedmiomilowe buty

.

Gdybym miała
siedmiomilowe buty,
Och… gdybym je miała,
to nawet nocą,
gdy las mgłą zasnuty
do Ciebie Miły
bym wędrowała.
Kroków kilka
i już jestem tam,
gdzie dusza tęskna
tak bardzo by chciała.
Gdybym miała
siedmiomilowe buty
Och… gdybym je miała

.

56 responses to “Siedmiomilowe buty

  1. Takie butki lepsze od pantofelków Kopciuszka, bo pozwalają aktywnie zadbać o swoją przyszłość, a nie czekać na królewicza, który przyjdzie, albo nie…

  2. Ja ci posyłam czarodziejska różczkę byś mogła dotknąc marzeń kiedy tylko tego zapragniesz…..Uściski cieplutkie na maszerowanie w tych siedmiomilowych butach wśród gwieżdzistego nieba:)

  3. a mnie , jak to mnie, naszła taka nostalgiczna myśl, że choć nie potrzebuje butów, choć blisko, to i tak czuję się, jakbym była „za siedmioma rzekami”. Violu to takie bardzo proste i wzruszające:) Uśmiechy serdeczne wysyłam

    • Wiedziałam, że ktoś w końcu zada to pytanie. 😉

      Przesłanie było jedno, pisane chwilą tęsknoty
      i nagłym pragnieniem, by znaleźć się właśnie
      w tym momencie obok kogoś bliskiego…
      Pewnie doskonale znasz to uczucie Krajanko.
      Oczywiście, że w takich butach nożna minąć
      siedmiomilowy kawałek tego świata.
      A z drugiej strony patrząc, nawet w zwykłych
      bucikach, nawet wolnym krokiem… też może się
      nam przydarzyć, że miniemy to, co istotne.

  4. Violu…tęsknota jest zawsze wpisana w nasze życie…
    a może jakieś skrzydła?… może nad Ziemią tak poleciec..
    siedmiomilowe buty za wielkie…niezgrabne …:P… :-))
    buziaki posyłam… 🙂

  5. Małymi kroczkami w zwykłych adidasach też można zawędrować daleko. Wprawdzie dłużej to trwa, ale nie rezygnuj Violu, zawsze masz szansę dotrzeć do celu:-)))

  6. a ja chciałbym tylko tu i nie potrzebne jest mi żadne tam 🙂 bo każde tu czy tam ciekawe jest nam tylko z powodu ludzi tu czy tam będących… ale się rozgadałem … pozdrawiam Viola

Skomentuj

