Kwiaty i wiersze

.

Przechwytywanie

.

Koniec tygodnia
początkiem naszego czasu.

W zatłoczonym autobusie
zmęczone twarze powracających.
Liczę minuty,  jeszcze ich
dwadzieścia… dziesięć…

Witasz mnie uśmiechem
a wraz z Tobą witają mnie
fiołki, róże, azalie, tulipany…
Wtulam twarz w ich
pachnące, wilgotne płatki
wstążeczką wzruszenia
przyozdabiam…

Wieczór, zamyśleń czas.

Słowa w strofy
zamieniam,
ze strof bukiet
układam dla Ciebie.

I tak nam płyną
chwile z jasnych najjaśniejsze
Ty dajesz mi kwiaty
a ja Tobie wiersze.

.

.

.

.

.

.

76 responses to “Kwiaty i wiersze

  1. A to mnie teraz zbiłaś z tropu – miałam to umieścić u siebie na blogu, ale z obrazem Van Gogha – Gwiaździsta noc( – Violu – to czary jakieś – taka nić porozumienia 🙂 )

Skomentuj

