Popatrz… posłuchaj… poczuj…

foto: viola małecka

.

Świt… z kubkiem gorącej lipy
podchodzę do okna a tam… oczarowanie.
Wschód słońca w stadninie koni. Przepiękny.
– Musisz to koniecznie zobaczyć – wołam –
Koniecznie, chodź tutaj szybko, proszę.

* * *

Ta nasza potrzeba dzielenia się tym,
co nas zachwyca, wzrusza, co kochamy.
Ile razy wzdychałam myśląc:
– Jaka szkoda, że nie może tego usłyszeć.
Ile razy moja córka dzwoniła, opowiadając
jak niesamowity widok ściele się przed nią.
– Mamo, te mgły w dolinach, tak trudno
mi je opisać. Jak mi żal, że Ciebie tu nie ma.

Współodczuwanie…
to nasze pragnienie dzielenia się, tak silne
i tak bardzo nam potrzebne.

Dzisiejszy wschód słońca…
Szkoda, że nie oglądaliście go wraz ze mną…

.

.

.

.

55 responses to “Popatrz… posłuchaj… poczuj…

  1. Przepiękne widoki ,wraz z treścią
    dają odczuć choć trochę tej przyjemności …
    pozdrawiam ciepło Violu <:))

  2. Dokładnie, potrzeba podzielenia się jest niezwykle silna. Blog spełnia tę rolę – pokazuję, nie zmuszam w realu, patrzy, kto ma chęć, a ze mnie wypływa, co musi. Dobrze, że ktoś wymyślił taki sposób;-)

Skomentuj

