Nieagresywnie

.

.

Dzisiaj króciutko.
Znalazłam wczoraj w necie.
i co Wy na to…?

Ps. Bardzo lubię Gajosa. 🙂

* * *

Na deser mój ulubiony skecz

https://www.youtube.com/watch?v=k4VHoF0gJ6E

.

35 responses to “Nieagresywnie

  1. To prawda – zobacz jak często tych wrażliwych nazywa się nieprzystosowanymi. Szczęście maja ci, którzy potrafią odreagować ból istnienia słowami czy obrazami. Reszta cierpi…

  2. Niedawno czytałam cały artykuł o Gajosie.to pełen naturalności facet który jest lubiany przez publicznośc
    Ładnie wyglądasz na tej fotce z boku.pewnie nieraz juz to słyszałaś ale bardzo ładnie sie uśmiechasz :).

  3. Ja nawet nie wiem, czy napięć, chyba że takim mianem określić wszelkiego rodzaju emocje. Każdy się dzieli, bo zwyczajnie potrzebuje, jak to powiedzieliśmy pod spodem. Oni wybierają określoną formę. My też, tylko może mniej wyrafinowaną;-)
    Natknęłam się dziś na podobny tematycznie cytat, ale nie mam go w domu, spróbuję jutro nie zapomnieć zabrać 😉

    • Czy mniej wyrafinowaną…? Znam blogi
      na których poetyckie strofy, czy proza
      zachwycają nie mniej niż te, pisane przez
      znanych poetów i pisarzy a przemyślenia
      zaskakują i skłaniają do własnych przemyśleń.
      Tak wielu jest zdolnych, mądrych wrażliwców,
      którzy w świecie komercji nie mają szansy,
      by zaistnieć, by pokazać światu piękno,
      które kryją w swoich blogowych literkach…

      • Nie to miałam na myśli. Ja też znam takie blogi;-) i mnóstwo jest takich ludzi.
        Mnie chodziło o to, że wyrazić, co mu w duszy gra, co mu na wątrobie leży, co go zachwyci, wprawi w zdumienie, zaniepokoi, przestraszy – potrzebuje każdy. Jeden napisze wiersz, inny jedynie krzyknie z zachwytu czy przestrachu. Czasem ta forma jest mniej wyrafinowana, komu Bozia dała – bardziej. Ale każdy musi to z siebie wypuścić. Dlatego zgadzam się z tym zaworem bezpieczeństwa, o którym mówi Gajos.

        • Dodam tylko, że nie jedynie literki blogowe są formą wyrażania tego, co w nas siedzi, a co musimy uwolnić, bo… musimy;-)

          • Zgadzam się z Tobą Krajanko,
            dlatego też i ja tu trafiłam…
            i pozostałam…
            Tutaj skupiamy się na naszych
            uczuciach, odczuciach, smutkach,
            bólu, małych i wielkich radościach.
            Może to zabrzmi egoistycznie ale
            mamy tu czas dla siebie…
            Możemy się tym dzielić… tak jak to
            robimy właśnie teraz, w tej chwili.

            Moją dygresję dotycząca
            formy „wyrafinowanej” , spowodował
            jakiś nagły żal, że piękne rzeczy
            wychodzące „spod piór” blogowiczów
            mogą nie ujrzeć światła dziennego.
            Marzy mi się na przykład tomik
            opowiadań o „Tedim i Małej” stworzony
            przez Zapisaną. Chętnie kupiłabym
            go moim wnukom… Uśmiechy!!! 🙂

            • No to ja trochę zniweluję ten egoizm – tu nie narzucamy się nikomu absolutnie, bo każdy zagląda kiedy chce i jeśli chce;-)
              Wiesz, kiedyś nawet takiej publiczności te wiersze, opowiadania, przemyślenia, zdjęcia, obrazy, blogi (bo to też czasem nie byle jaka oprawa), itp. nie byłyby pokazane… choć faktem jest, że mnie się też marzą wydane utwory wielu osób.
              Zajrzałam jeszcze przed położeniem się, dobrej nocy 🙂

  4. W sprawie Peesu* : J.Gajos to KLASA i ten, kto nie chyli przed Nim czoła, jest po prostu głupkiem.
    A reszta Violu to „oczywista oczywistość’ ( patrz na nasze blogi 😉 )
    Buziaki :***

  5. Gajos od zawsze był i jest moim ulubionym aktorem,z tych,co sa wszechstronni…i w filmie doskonały i w teatrze…super skecz znam ,znam… :-))
    w sumie kultura musi byc…jak powiedzial sponsor..:P)))

  6. Dziś już o tym wspomniałam komuś, ale i tu wpiszę,
    wtapiając się w kontekst.
    Miałam dwie możliwości – pisać o rzeczach chwytliwych, bulwersujących, o tym co mnie złości i z czym się zmagam, ale wybrałam to, co jest moją drugą naturą – bo tego jest mniej ,a także z racji tego, że jest mi bliższe, dlatego popieram – nieagresywnie panowie i panie!:)
    Buziaki Violu

Skomentuj

