Światło księżyca

.

Pośród niezliczoności
srebrnych iskierek
nisko nade mną
płynie księżyc
Chciałabym jak balonik
uwiązać go na sznurku
i powędrować
w zaciśniętej dłoni
mocno go trzymając
by nie odfrunął
i oświetlił mi
niewidoczne ścieżki lasu
w drodze
do jasnego poranka

.

44 responses to “Światło księżyca

  1. Ech, księżyc to dobry przyjaciel poetów. nawet jak czasem gdzieś się chowa, to wiadomo, że jest w pobliżu, Czasem nawet wychodzi za dnia, tylko po to, by nie czuli się samotni! Miłego wieczoru, Violu!

  2. „There is no dark side in the moon, really. As a matter of fact it’s all dark”
    /tego tekstu na końcu prawie nie słychać, ale on tam jest/
    to tylko troszkę jakby przewrotnie do tego co napisałaś 🙂

  3. Ja z zodiaku jestem lwem
    A nie jakimś marnym psem
    Próżno mi księżyca wzywać
    Namiętności w nim odkrywać

    Inną sprawą jest kobieta
    Tu logika już jest nie ta
    Nie jest wilkiem ani lwem
    i dlatemu wzdychać che

    • A ja jestem Waga płocha
      Co w księżycu wciąż się kocha.
      Taka ze mnie już od dawna
      romantyczka niepoprawna.

      Ale powiem Ci w sekrecie
      że najbardziej na tym świecie
      Lubię patrzeć na gwiazd grona
      do mężczyzny przytulona.

      • Przytulona, gwiazdy liczy?
        Trza korzystać ze słodyczy
        Coś to dziwna postać męża
        Winien dobyć wnet oręża
        W bok odrzucić chwile płoche
        Swej kobiecie dać radoche

        Tutaj słysze, jakieś czary
        W roli męża cień ofiary?
        Być ofiarą nie jest sztuka
        Niech że w głowe się popuka
        Miast grać tylko rolę męża
        Niech nim będzie i zwycięża

      • A widziałaś wczoraj ten złoty rogal na niebie ? U mnie był tak jasny,że zaćmił wszystko wokół,łącznie z -odległym przecież,Wielkim Wozem.Musiałam wejść wysoko na drabinę ,w ciemnościach,żeby wypatrzeć ten wóz. Wspinałaś się kiedyś Viola> w nocy, na 6-cio metrową drabinę? Jeśli nie,to koniecznie to nadrób. To nie widok z bacówki ale za to inny,zdumiewający „odlot”.Ale dziś plotę.Pa.

Skomentuj

