Okruchy

.

.

Zbieram…
okruchy dnia,

uśmiechy,
nagłe zamyślenia,

strzępki zdań
i cisze pomiędzy…

Spod rzęs
uważne spojrzenia,

oddechy głębokie
na karku,

smugi zmęczenia
na skroni,

zbieram…

nim moja dłoń
zaśnie spokojnie

w objęciach
Twoich dłoni.

.

30 responses to “Okruchy

  1. Przeniosłam się na chwilę do swojego łóżka , przed snem układałam wszystko starannie na półkę ..Szepty , spojrzenia , głosy , myśli , twój dotyk …
    Pięknie napisane Violuś
    Buziaki i uściski ślę 🙂

  2. Przed snem, wśród tej kupki okruchów próbuję zawsze znaleźć ten, który powiedziałby mi, że zrobiłam coś, co wywołało uśmiech na mojej twarzy,(a najlepiej czyjś), jeśli tak jest – zasypiam spokojnie.
    Serdeczności.

Skomentuj

