With you and me

.

Jakże często wędrując po blogach
trafiam na Wasze ulubione utwory,
czy zespoły z czasów młodości.
Tak chętnie do nich wracamy,
i cieszymy się, jeśli pośród nich
znajdujemy wspólne brzmienia i rytm.
Czasem inspiruje nas jakiś post,
tak jak mnie parę dni temu u Moon,
Krakowianki, czy niedawno u Angie,
I wtedy powraca nuta niezapomniana
i odbija się echem w mych ustach.

” With you and me
Take me to the magic of the moment.
On a glory nigh
Where the children of tomorrow dream away.
In the wind of change …”

– Zaraz, zaraz… co to jest..?
Zastanawiam się chwilę, a potem palce
automatycznie wystukują na klawiaturze
S  K  O  R  P  I  O  N  S
Teraz siedzę sobie w wygodny fotelu
i słucham… słucham… słucham…

.

.

.

66 responses to “With you and me

  1. Violu, dobrze, że tak jest. Każda melodia dotyka naszych emocji, wspomnień… najbardziej uwielbiam, jak moje dzieci, robiąc wielkie oczy, z niedowierzaniem w głosie pytają: „mamo, czego ty słuchasz?” …a potem – dosiadają się i rozpoczynamy wspólnby koncert :)))
    Pozdrawiam ciepło w zimowy wieczór:)

  2. Wspomnienia,wspomnienia ,wspomnienia….Myśli uwalniają się nawet te które zakurzone juz są z racji wieku :))))

  3. Skorpions to blamaż…bez wspomnień ciepłych dla mnie..taki pop rock 🙂
    z całym szacunkiem..podobnie jak Europe..maleńki sentyment 😉

  4. Też mam parę takich swoich ukochanych utworów, przy których jednak ani rusz nie sposób siedzieć wygodnie w fotelu :-)) Należy do nich tańczyć i tupać nogami :-))) Jeden z nich odkryłam parę lat temu w sylwestra (i dobrze, że go wtedy odkryłam, bo on na sylwestra nadaje się w sam raz :-)) i pewnie dlatego zawsze już będzie mi się kojarzył z zimą, śniegiem, kryształem i smakiem herbatki z prądem :-))

    Fortune teller what do you see? Future in the cards? Share your secrets tell them to me under a violet moon…

  5. powroty muzyczne są magiczne, czysto poznawczo można, zobaczyć, gdzie się jest i co się zmieniło. Co mi teraz towarzyszy? I tak dalej i tak dalej…

Skomentuj

