Moja Czułostrunna

obraz znaleziony w necie

gitarzystka001

* * *

Stoisz w kącie
milcząca.
Pęknięta struna
zwinęła się u progu
żałośnie.
Tak, jak we mnie
tamtego dnia.

Wiem,
że byś chciała
zaśpiewać gwiazdom
na  księżycowych
polanach,
kolędą zabrzmieć
w ten magiczny,
wigilijny czas.

Spójrz…
strunę mam w dłoni,
więc wybacz zapomnienie
i nie patrz
na mnie z wyrzutem.

Już niedługo
nastroję
duszę Twoją
i palce swoje.

* * *

24 responses to “Moja Czułostrunna

  1. Już za parę dni, za dni parę,
    Weźmiesz plecak swój i gitarę.
    Pożegnania kilka słów, Pitagoras, bądźcie zdrów,
    Do widzenia wam, canto, cantare.
    😀

  2. Kiedyś ktoś rozkochał mnie w swoim śpiewie i brzmieniu gitary. Z sentymentem wspominam wiersze pisane dla mnie a potem wyśpiewane 🙂 Graj czule Violu, otwieraj muzyka dusze.

Skomentuj

