Niepokorne dusze

 

Przechwytywanie

* * *

Niepokorna dusze
wznoszą się wysoko,
wiatrem kołysane
płyną ku obłokom.

Skrzydłem dotykając
słonecznych promieni,
spalają marzenia
w swym locie ku ziemi.

Pośród traw ukryte
w wielkiej samotności
mozolnie składają
połamane kości.

A potem proszą wiatr,
czując lotu dreszcze,
by pomógł im wznieść się
ku niebu raz jeszcze.

* * *

45 responses to “Niepokorne dusze

  1. Tez jestem z tych niepokornych 😉 Lubię stabilizację lecz na półce gdzie ułoźone jest źycie zawsze mam nieład twórczy ;-))) To sprawia ze po cięzkim dniu łapania szczęścia w małych rzeczach patrzę w niebo gdzie gwiazdy mrugają do mnie na znak ze niepokorna dusza maszeruje wśród ich blasku 😉

  2. Każdy upadek ma to do siebie, że umożliwia nam ponownie wznieść się na wysokość swych pragnień. Bo nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :))

      • Pozdrawiam cię Violu.Ja nieprędko sie roześmieję bo we śnie jestem ponura > a zamierzam długo spać. Ale Ty baw się tak dobrze, jak tylko życie ci pozwoli.Trzymaj się.Cmoki /jak mawia Elunia/.

  3. Wszyscy się powzruszali… ja też! Co mam być gorsza :-))) Ale powiem Ci Violu – robiąc przy tym mądrą minę – że nic tak człowieka nie uczy pokory, jak tworzenie. praca twórcza, ciągłe nadawanie kształtu materii – także materii słowa – która ani rusz nie chce być elastyczna. Taaa to wszystko uczy pokory. Ale potem znowu wpada coś do głowy i człowiek leci wyżej niżby w ogóle mógł. Spada, prawie się zabija i woła ratunku 🙂 Nie wiem, czy się tego kiedyś oduczę, za to moi przyjaciele, którzy jeszcze mają cierpliwość mnie zbierać, w kapciach pójdą do nieba.

Skomentuj

