Z Tobą

Wojciech Niemiec: Para w lesie

wojciech niemiec

.

Dobrze mi z Tobą
w zaułkach dnia
meandrach zmroku
i noce są
jakby jaśniejsze
gdy jesteś tuż obok.

A wiesz, że mi też…
bo z Tobą
mogę być sobą.

.

58 responses to “Z Tobą

  1. pieknie napisane…na tym polega prawdziwa bliskośc,bez udawania…byc sobą i kochac po prostu 🙂
    gdyby częściej tak ludzie sobie mówili:jak dobrze mi z Tobą…o ile jaśniej by wyglądały noce… 🙂

    • Niekoniecznie Adamaszku…
      wszystko zależy od ludzi którzy ją tworzą.

      Miałam kiedyś sąsiadów, wielodzietną rodzinę.
      Dzieci było siedmioro, mieszkali w małym
      dwupokojowym mieszkaniu, nie stać ich było
      na wiele rzeczy, czasem do garnków zaglądała
      bieda. Za to miłości, śmiechu i swobody bycia
      było pod dostatkiem. Lubiłam ich odwiedzać,
      bo w ich domu zawsze było ciepło… 😉

      • A jednak Violu, niekoniecznie o to chodzi. Kiedy w domu jest dużo ludzi, niezależnie od tego jak ciepła byłaby tam atmosfera, trudno znaleźć czas i miejsce na oddzielenie się od reszty, zastanowienie się, lub po prostu na twórcze nic nie robienie

  2. Violuś, gdzieś się zapodziała???
    od trzech dni Cię nie widać, a wiesz, że ze mnie Matka-Polka, martwię się o bliskich, jeśli nie dają znaku życia… 🙂
    Prześlij choć pustą kopertę… 😉

Skomentuj

