Ptaszek w klatce

.

ptak-w-klatce-animal-ptakow-pixmac-fotografia-76206477

.

Latała ptaszyna, latała,
aż w końcu wirusa złapała.

Nie znoszę jak coś mi dolega, ale ten zarazek dał mi nieźle popalić.
Ból głowy, gorączka i dreszcze i diabli wiedzą co jeszcze, sprawiło,
że trzy dni mam wyjęte z życiorysu, bo nie za bardzo kojarzyłam co
się wokół dzieje. Teraz, choć jest o wiele lepiej, ogarnęła mnie jakaś
dziwna apatia i senność, spowodowana chyba osłabieniem.
Najlepszą zdaje mi się pozycja horyzontalna z nosem pod kocem
i tak zwanym NicNieRobieniem. Wybaczcie więc proszę, mą rzadką
bytność na blogowisku ale po prostu mi się nie chce.
Czasem zaglądam tu i tam ale nie komentuję, bo mój stan umysłu
jest w kiepskiej formie. Mam nadzieję, że i to niedługo minie.

Pozdrawiam wszystkich w zimową noc
i chowam swój ptasi dziób pod koc.

.

28 responses to “Ptaszek w klatce

  1. Viola, chyba tylko ja nie miałam tego wiruska jeszcze 😉 Za to miałam 2 razy zapalenie oskrzeli 😉 ( to tak na pocieszenie;) )
    Wracaj Kochana do zdrowia szybko, kuruj się, tęsknimy!!!
    A piosenka piękna!

    • Rzadko mnie coś takiego dopada
      a jak już to trwa krótko. jutro mam koniec
      zwolnienia ale chyba wybiorę się do lekarza,
      Jeszcze mi nie odpuścił… Złośliwa bestia, ot co…

  2. oj..ja wiem, czym to pachnie, moja droga Violu..załapałam w tym roku grypę, a niedawno zapalenie krtani..to mija..ale niezbyt przyjemne to schorzenia..pozdrawiam serdecznie

  3. Viola idz po dalsze zwolnienie i wylecz się do końca! No pozałuję cię troszkę zeby ci było lzej 🙂 wszystko wszystkim ale nutki piękne podajesz nawet jak nie domagasz -)) Trzymkaj się!

  4. Uff, to i mnie lepiej, że się odezwałaś!:)))
    Violuś, czasem dobrze zrobić sobie przerwę na nicnierobienie 😉 Kiedy ostatni raz tak było? pewnie prawie nie pamiętasz, nieprawdaż? 🙂
    Kuruj się, wypoczywaj, nabieraj sił, a potem wracaj do nas z pięknym tekstem i kojącymi nutkami…!:)
    Dzięki, że znalazłaś dość sił, by popełnić ten wpis! :)))
    Zdrówka, Niebieski Ptaszku! :)))

  5. Wiolu, mało u Ciebie komentuję, ale zaglądam często. Zdrowiej ptaszyno, bo wiosna za drzwiami. Serdeczności ślę.

Skomentuj

