Jutrzenka

j4

.

Szukam wiosny.
Daremnie.
Pod śniegiem
ni sasanki,
ni skrawka zieleni.

Kiedy poranne
słońce
roziskrzyło biel
na świat
przyszła Ona,
cudna panienka.

Mojej wiosny
zaranie.
Moja mała,
ruda
Jutrzenka.

.

IMG_1259

.

j5

.

j9

.

j6

.

j1

.

j12

.

j14

.

15 responses to “Jutrzenka

  1. Ojej! Konik niewiele większy od psa :-))) Też czekam na wiosnę i wmawiam sobie, że doczekam i że wszystko będzie dobrze, bo ostatnio jest wyjątkowo do kitu 😦 i do chrzanu :-(( Ale będzie dobrze, prawda Violu? Nie mam konika, który by mnie o tym przekonał, ale mam kota – kot też się nada :-)) Idę go pogłaskać :-))

    pozdrawiam!!

Skomentuj

