Guaranteed

Kwiecień nad Wierchomlą

541888_588237051194860_1088161029_n

.

Ostatnio wróciłam do starego motta swojego bloga,
tak mi jakoś, teraz bardziej pasuje.
Co nie znaczy, że przestałam szukać między wierszami,
wciąż szukam i nie tylko pomiędzy nimi.
Czasem znajduję nutkę, bliską memu sercu.
Zdarza się, że ktoś napisze strofy, które są odbiciem 
moich myśli… I to jest piękne, ta świadomość,
że na świecie są te pokrewne, podobnie myślące dusze
… a mi po prostu tylko zbrakło słów…
.

Tę piosenkę dedykuję Bo…
który jest wędrowcem tak jak i ja. 😉

* * *

Na klęczkach nie ma mowy o byciu wolnym.
Podnosząc pustą filiżankę proszę cicho,
by wszystkie moje miejsca przeznaczenia zaakceptowały
to jedno miejsce i cel przeznaczenia którym ja jestem,
tak bym mogła oddychać…

Kręgi się rozszerzają i połykają ludzi w całości.
Przez połowę swojego życia mówią dobranoc żonom,
których nigdy nie będą znać.
Mam umysł pełny pytań i nauczyciela w mojej duszy
i tak to leci…

Nie zbliżaj się, bo będę musiała odejść.
Miejsca które, mnie przyciągają, są jak trzymająca mnie grawitacja,
gdyby kiedykolwiek istniał ktoś, kto zatrzymałby mnie
w domu, to byłbyś Ty…

Wszyscy których napotykam żyją w klatkach które sobie kupili,
myślą o mnie i o mojej wędrówce
ale ja nigdy nie byłam taka, jak myśleli.
Mam swoje oburzenie ale jestem czysta we wszystkich
moich myślach, jestem żywa.

Mam wiatr we włosach, czuję się częścią każdego miejsca.
Podstawą mojego istnienia jest droga, która zniknęła.
Późną nocą słyszę drzewa, śpiewają ze zmarłymi w górze…

Zostaw to mnie, bo znajduję drogę życia.
Uważaj mnie za satelitę na zawsze orbitującą.
Poznałam wszystkie reguły ale reguły nie poznały mnie,
to gwarantowane…

tłumaczenie: tekstowo

.

7 responses to “Guaranteed

Skomentuj

