Odolanów

foto: viola malecka

IMG_1736

.

I spełniło się…
Znaleźliśmy nasz nowy kawałek świata.
Z dala od miejskiego gwaru,
w pełnym rozkwicie wiosny,
która od kilku dni pachnie latem.
Cudnie jest budzić się o poranku,
gdy ciszę przecina tylko śpiew ptaka
a za oknem zielona ściana lasu styka się
postrzępioną linią z błękitem  nieba.

.

IMG_1750

Nasz przydomowy ogródek

IMG_1898

Z okna „mam oko” na Bo 😉 Hmm.. on na mnie też 😦

IMG_1738

Kiedy tylko przestało padać wyruszyłam na rekonesans.
Miejsce do grillowania.

IMG_1758

Dobre miejsce na odpoczynek

IMG_1760

Ciuchcia..? Nie to dawna kolejka dowożąca rudę do huty.

IMG_1761

Plac zabaw, który najbardziej lubią Milusińscy

IMG_1767

A wszystko okolone lasami

IMG_1781

Kapliczka

IMG_1782

Zajrzałam do środka…

11

A w lesie znalazłam coś, czego zbrakło mi
w tym pięknym miejscu.
Odrobinę dzikości… i ławeczkę, taką zwykłą, sosnową.
Mój nowy punkt przemyśleń…

16,5

Mój nowy przyjaciel i towarzysz spacerów: złotooki Abu.
Przystajenny psiak, który zamieszkał z nami. 😉

16

Jeśli ktoś chciałby odwiedzić to miejsce, podaję namiary
i serdecznie zapraszam. 😉

http://www.lbn-huta.pl/

.

44 responses to “Odolanów

  1. Violu.. jak tylko dotre do Polski… goszcze u ciebie i Bo!
    Wasz nowy dom jest n-i-e-s-a-m-o-w-i-t-y! Jakze sie ciesze ze znalezliscie to piekne miejsce na ziemi! Pozdarwiam serdecznie…

  2. Violuś, fotki obejrzałam przed komentarzami, nawet zdążyłam raz już lajknąć 😉
    NIECH SIĘ WAM DARZY!!! 😀
    A Małgoś, to chyba sercem JUŻ JUŻ się wyrywa, bo nawet podwójnie! 😉
    Ja ją rozumiem 🙂 Na szczęście także wierzę, że życie czasem sprawia miłe niespodzianki… może w Odolanowie? 🙂

  3. To podobnie jak u mnie! 😉 Gratuluję Viola!
    Cisza, z dala od gwaru miasta, śpiew ptaków, nad ranem serenady słowików, zapach jaśminów, bzów i róż.Kocham to! 🙂

  4. Żyj tak, aby każdy kolejny dzień
    był niesamowity i wyjątkowy.
    Wypełnij każdą chwilę tak,
    aby potem wspominać ją z radością.
    Czerp energię ze słońca,
    z kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
    Szukaj w sobie siły, entuzjazmu i namiętności.
    Żyj najpiękniej jak umiesz. Po swojemu.
    Spełniaj się.
    TEGO CI ZYCZE SIOSTRZYCZKO NA NOWYM MIEJSCU
    KTORE JAK WIDZE JEST TWOJA OAZA GDZIE PANUJE
    CISZA SPOKUJ HARMONIA A ZARAZEM RADOSC..
    CIESZCIE SIE ZYCIEM I CZERPCIE Z NIEGO
    TO CO NAJLEPSZE I NAJPIEKNIEJSZE…BUZIACZKI…

  5. Reklama dzwignią handlu :))))) Miejsce wydaje sie być urocze!Wczoraj dośc intensywnie myślałam o tobie że chyba juz się rozpakowałaś w nowym miejscu>?Niech wam się tam cudnie mieszka!!! :))

    • Rozpakowałam się, zostały tylko drobiazgi
      i końcowa kosmetyka. Mieszkanie też mamy fajne
      dwupokojowe, przytulne, z małą werandą
      gdzie można wypić poranną kawę. 😉

      Leniuszku, kiedy wreszcie coś napiszesz..?

  6. Violuś, z nutką przyszłam…
    wszystko wyśpiewane – dom znalazłaś, gitarą i piórem 😉 wprawdzie nie w górach, ale niebo sprzyja, bo w równie pięknym miejscu 🙂

Skomentuj

