Tam… gdzie wszystko jedno.

IMG_1954

.

” Niepojętą porą, brzegiem jawy gubiąc nogi
ruszam w taniec z moim cieniem,
cieniem – mężem mym ubogim.
Już daleko cudze sprawy, płacze, śmiechy i gadanie,
już wiruję coraz prędzej,
nie wiem co się jeszcze stanie, co się jeszcze stanie.

Z dzbanem czerwonego wina
chciwie w niebywały ogród biegnę,
tańcząc mój szalony taniec
z dzikim wiatrem tam, gdzie wszystko jedno.
Tam gdzie wszystko jedno.

Ech pijana, ech rumiana w jakieś chusty zaplątana
już nie słucham ale płynę
już niechybnie ginę…
Już ostatni warkocz wiążę,  jeszcze się obejrzeć zdążę
ale stąd już nic nie widzę.
Moich pieśni się nie wstydzę, pieśni się nie wstydzę.

Już w ogrodzie włosy w chłodzie i w wariackim tym rozgwarze,
jednak też nie jestem sama…
Czyjeś myśli, czyjeś twarze
Głośno krzycząc ja cierpliwie wstążką lasu oczy wiążę.
Już nie płaczę i nie myślę też o tobie…
Już nie zdążę,  już nie zdążę.

Z dzbanem czerwonego wina
chciwie w niebywały ogród biegnę,
tańcząc mój szalony taniec
z dzikim wiatrem tam, gdzie wszystko jedno.
Tam, gdzie wszystko jedno.

A ty…  ty pobiegniesz ze mną
po warkoczach z wiotkich traw splecionych,
tańcząc nasz szalony taniec…
Ty, mój wieczny cień i ja twoja żona.
I ja twoja…”

słowa i muzyka: Ola Kiełb

.

16 responses to “Tam… gdzie wszystko jedno.

    • Even, wiesz, że mi też…
      ale ja muszę mieć taki czas i miejsce
      w którym mogę odrywać się od rzeczywistości,
      gdzie moje oczy mogą nacieszyć się pięknem
      tej ziemi i choć na chwilę mogę poddać się naturze.
      Dlatego kocham te swoje góry, które dają
      mi takie wytchnienie…
      Teraz mam możliwość i czas, by śmigać na rowerku,
      czy wędrować z Abu leśnymi drogami, śpiewać i tańczyć.
      /kiedy oczywiście nie ma nikogo w pobliżu/
      To daje mi siłę na powrót… do spraw codziennych. 😉

Skomentuj

