Tajemniczy ogród

1

.

Rozpakowuję się… mam nadzieję, że to ostatnia
w tym roku przeprowadzka. Pokoik w którym mieszkam,
jest niewielki ale bardzo przytulny, z widokiem
na przepiękny ogród. Kiedy tak patrzę przez okno…
myślę sobie:
– Oj Violku… zamieszkałaś w lesie.
Moja córka miała rację, czuję się tu jak w górskim
schronisku.
W przerwie między wypakowywaniem, układaniem
na półkach drobiazgów / niewiele ich jest, zabrałam
tylko to, co najpotrzebniejsze/ poszłam zwiedzić
najbliższą okolicę, oczywiście z aparatem fotograficznym.
Spodobało mi się bardzo, to co zobaczyłam.
Mam więc cichą nadzieję, że zakotwiczę tu na dobre.

.

Widok z okna mojego pokoju.

IMG_3772

Tyle tu pięknych zakamarków

IMG_3854

* * *

2,5

* * *

2

* * *

IMG_3746

Miejsce na poranną kawę

IMG_3755

Jesienią przy tym kominku dobrze będzie posiedzieć

IMG_3738

* * *

5

Mój codzienny punkt docelowy

IMG_3813

Za tym płotkiem są trzy hektary
tajemniczego ogrodu. 😉 Będzie co zwiedzać.

km

.

36 responses to “Tajemniczy ogród

  1. „Jak okiem sięgnąć, panuje tu chwila.
    Jedna z tych ziemskich chwil
    proszonych, żeby trwały.”

    Przynoszę uśmiech i nadzieję,
    że rozgościsz się tam na dłużej ze słońcem na twarzy.
    Pozdrawiam serdecznie!

  2. intrygujący ten ogród,ma w sobie dużo tajemniczości,piekne miejsce…a jakie urocze zakątki w nim,jestem pod urokiem:)
    on nie jest taki „grzeczny” i to mnie w nim zachwyca… 🙂

  3. Piękne miejsce Viola, miejsce, gdzie wiersze będą same przychodzić do Ciebie! 🙂
    I namalujesz niejeden śliczny obraz!
    Trzymam kciuki, musi być dobrze! 🙂

Skomentuj

