Na złotych szlakach Szwecji

Mój mały turysta

1.

.

A ja ciąż w drodze. Ostatnio wracam do domu, właściwie po to,
by odetchnąć chwilę, przepakować manele i przygotować się do
następnej podróży, Tym razem tęsknota pognała mnie do Szwecji.
Czas, który tam spędziłam był wyjątkowy a radość ze spotkania
z dziećmi i wnukami nie do opisania.

Te wspólne spędzone chwile pozostaną na zawsze w mej pamięci.

Teraz, gdy przeglądam fotografie uśmiecham się wspominając
zabawy z Olivierem i Natanielem, niekończące się rozmowy z córką
i nasze wędrówki po uroczych zakątkach tego pięknego kraju.

.

Zabrałeś na drogę te pyszne babeczki Oli..?

2 Kullaberg

IMG_5211Morze,niebo i góry… cóż można chcieć więcej.

k* * *

k1Ale wielkie te kamienie

k8* * *

k2* * *

k5 Zobaczcie, znalazłem złoty szlak!!!

k10Wiatraki, nieodłączny element krajobrazu Szwecji

IMG_5612Portowe miasteczko Höganäs

u* * *

u1Ostatnie chwile nad wielką wodą

IMG_5580 - Kopia* * *

IMG_5575Za mną, gdzieś tam, za horyzontem snuje się
moje marzenie, otoczona oceanem malownicza osada Gâvres
Kiedyś się spełni… wierzę w to.

vi4.

17 responses to “Na złotych szlakach Szwecji

  1. Serio? Czy dobrze rozumiem ,że chciałabyś tam zostać ? No tak, twój los cię goni . Ja chyba bardziej zaściankowa jestem – my sawanna is my life /castle/.
    Ale dzieciaczki istne cacka . Gratuluję ale tym razem nie muszę zazdrościć bo moje wnusięta -kurczęta są bardzo podobne.

    • Najbardziej,
      to chciałabym zobaczyć,
      dotknąć poczuć….
      A gdy nogi przestanę już mnie nosić,
      gdzie zostanę…? Naprawdę nie wiem.
      Czasem myślę, że chłonę życie
      nazbyt zachłannie…
      Ale ponoć to taka karma…
      jak mawiała kiedyś moja przyjaciółka

Skomentuj

