Powinnam…

słońce

.

Od pewnego czasu przestałam
sobie wyrzucać /kiedyś to robiłam/
że… cokolwiek powinnam.

Powinnam… myślałam – wrócić do rysowania…
powinnam… coś wreszcie napisać na blogu…
powinnam… posprzątać, umyć włosy, zadzwonić do…
powinnam… pójść na spacer, bo pogoda piękna a ja w domu…
powinnam… być radosna, nie smucić się, zapomnieć…

Nic nie powinnam…
.

Na wszystko musi przyjść czas, moment,
w którym poczuję tą nagłą i nieodpartą potrzebę.

Czas, by zrealizować to, co dotychczas pozostawało
w sferze moich  pragnień i marzeń.
.
Jedno, co powinnam…
.

To żyć… dla siebie… dla innych… dla świata…

.

.

17 responses to “Powinnam…

    • Zaczynam…

      Trwanie w stanie,
      którego nie akceptujemy
      dla czegokolwiek,
      kogokolwiek…
      to udręka.
      Najgorsze, że z takiego stanu,
      pomimo jego świadomość,
      czasem tak trudno się uwolnić.

      • Tak Wizjo…
        jeśli chodzi o nasze talenta
        trzeba je rozwijać.
        Chodzi bardziej o to,
        by nie zmuszać się do czegoś,
        co nie wypływa z mojej wewnętrznej
        potrzeby, bo wtedy nic nie wychodzi,
        nie jest takie jakbym chciała.

        Kiedy.rysuję pod presją „powinnam”
        rysuję ale rysunek nie ma duszy…
        Kiedy piszę wiersz, słowa mi umykają
        i idzie mi jak „po grudzie”

        Ale gdy nadchodzi chwila potrzeby,
        ołówek śmiga mi w palcach…
        a słowa same układają się w wersy.

  1. JEST!!!!! Znaczy się ZŁE się ode mnie odwróciło!!!
    A jeśli chodzi o to „powinnam”, to ja weszłam w wiek, że właściwie to juz nic „nie muszę”. Najwyżej mogę… jak mi sie chce!!!
    Serdeczności Ptaku Błękitny 🙂

Skomentuj

