Dlaczego nie..?

nydViola Małecka – Autoportret z niebieską piłką

.

U mnie lato zawitało… przecudna pogoda.

Siedziałam sobie na balkonie, kiedy zapukał mój sąsiad,
znaczy się współlokator, też artystyczna dusza, pisze książkę,
na jesieni ma być wydana. Miał ochotę pogadać, w trakcie
rozmowy poruszył po raz kolejny temat dotyczący mnie.

Chodzi o wernisaż, nie tylko on ale i pozostali mieszkańcy
domu namawiają mnie bym wystawiła swoje prace.
W budynku obok, który też należy do mojego gospodarza jest
duża sala wystawowa z bardzo dobrym światłem i właśnie
tam byłby ten wernisaż.

Krzysiek rozpostarł przede mną swoją wizję imprezy.
Oczywiście twierdzi,  że samo pokazanie to mało, że powinno
być połączone z poezją śpiewaną… i to w moim wykonaniu.
Słyszał mnie, więc mam nadzieję, że wie co mówi.

Początkowo podchodziłam do tego bez jakiegoś specjalnego
entuzjazmu ale w trakcie rozmowy zapalił tą iskierkę
i pomyślałam… dlaczego nie..?

Wychodząc, powiedział, zrób to dla siebie… pomyśl…
bo ja już więcej ciebie namawiał nie będę ale jeśli się zdecydujesz,
to we wszystkim ci pomożemy.

Teraz siedzę i myślę… i coraz bardziej mi się ten pomysł podoba.

.

.

29 responses to “Dlaczego nie..?

  1. Ty się kochana w ogóle, nie zastanawiaj! Dawaj , do przodu,
    czerp pełnymi garściami, my tu tylko raz jesteśmy.
    Prosze się uśmiechnąć, wyciągnąć prace z lamusa i na wystawę
    🙂 ściskam!

  2. Popieram… Juz raz to zrobilas w Poznaniu i poprzestalas
    na tym i nie wiem dlaczego??? Masz talent i to co robisz
    jest wspaniale, wiec nie chowaj tego tylko dla Siebie,
    Podziel sie tym z innymi… Nic nie tracisz a mozesz zyskac..
    Wiec siostra czas ruszyc tylek i skonczyc to co zaczelas kilka
    lat temu… Wiem ze Twoje prace spodobaja sie wielu osobom,
    tylko wystaw je na swiatlo dzienne… Powodzenia… Buziaczki..

  3. Violuś,ja też Cię będę namawiac,bo tu troszke zobaczyłam,nie ukrywam,Twojego talentu…popieram jak najbardziej…i najważniejsze,że i Ty jesteś na TAK… 🙂

  4. Niech się dzieje. Będziesz miała niesamowitą satysfakcję. Może poznasz ludzi, którzy wniosą coś ciekawego do Twojego życia. Zainspirują Cię.
    Świetny pomysł i warto do wcielić w życie :).

  5. Popieram , zachęcam , ba – nawet NALEGAM . Stać cię na dużo więcej niż galopowanie czy trucht . Nie ubliżając poczciwym koniom .

  6. Violu – to kiedy ten wernisaż? Może wpadnę…. nie zastnawiaj się tylko realiuzuj plan współlokatorów ku radości ich i wielu wrażliwych duszyczek…
    Powodzenia!!!

    pozdrawiam bardzo bardzo gorąco!

Skomentuj

